Το Κέντρο Σχολικής, Επαγγελματικής και
Κοινωνικής Ένταξης Ατόμων με Αναπηρία
(ΚΕ.Σ.Ε.Κ.Ε.) του Τμήματος Φιλοσοφίας,
Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας διοργάνωσε επιστημονική
διημερίδα με τίτλο:
«Ποιότητα Ζωής Προσώπων με Αναπηρία:
Η συμβολή της εκπαίδευσης. Προβλήματα και
προοπτικές»
11-12 Μαΐου 2007
Κατεβάστε το
πρόγραμμα της ημερίδας
Πίνακας εισηγήσεων
Κατεβάστε τις
εισηγήσεις σε συμπιεσμένη μορφή (zip)
Μ. Παπαδά –Χειμώνα: Άτομα με Αναπηρία και Μ.Μ.Ε.
Β. Τζούδα – Δ. Φωτεινός: Εκπαιδευτικές και επαγγελματικές προσδοκίες μαθητών με κινητική αναπηρία στη δευτεροβάθμια δημόσια Ειδική Εκπαίδευση στην Ελλάδα
Γ. Μπαλαμωτής, Α. Γενά: Αιτήματα γονέων παιδιών με αυτισμό: Στοιχεία από μια πανελλήνια έρευνα
Π. Φραντζή: Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας με Η/Υ σε παιδιά με προβλήματα ακοής
Α. Ζώνιου – Σιδέρη, Ε. Ντεροπούλου – Ντέρου, Η. Σπανδάγου, Λ. Τσερμίδου: Επαγγελματική αποκατάσταση πτυχιούχων με αναπηρίες των Παιδαγωγικών Τμημάτων του Ε.Κ.Π.Α.
Α. Δάντη: Αξιοποίηση πολυδιάστατων προγραμμάτων ψυχοκοινωνικής παρέμβασης για τη διασφάλιση επιτυχούς σχολικής ένταξης των Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και την προώθηση της ποιότητας ζωής και εκπαίδευσης όλων των μαθητών
Ολ. Ημέλλου: Ο ρόλος του ειδικού παιδαγωγού στην ένταξη και ισότιμη συνεκπαίδευση μαθητών με δυσκολίες μάθησης στο γενικό σχολείο
Α. Κουλικούρδη: Ο ρόλος των βιβλιοθηκών στην εκπαίδευση των Aτόμων με Ειδικές Ανάγκες: Ελληνική και διεθνής πραγματικότητα
Σ. Καρασαββίδης, Δ. Κουλάκη, Ε. Τριανταφυλλίδου, Μ. Καπερώνη, Σ. Καρπουχτσής, Ε. Συγκολλίτου: Ο θεσμός του σχολικού ψυχολόγου στα Κ.Δ.Α.Υ.: Νομοθετική κατοχύρωση
Χρ. Μιλέση, Β. Πασχαλιώρη: Διγλωσσία και μαθησιακές δυσκολίες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Έννοια, χαρακτηριστικά και πρακτικές εφαρμογές
Μ. Κυριαζοπούλου: Η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Σύγχρονες ευρωπαϊκές τάσεις και προοπτικές
Ε. Σοφιανίδου, Φ. Μπακομήτρου: Παρουσίαση της δράσης του Εργαστηρίου Ψυχολογικής Συμβουλευτικής Φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών και άλλων ελληνικών συμβουλευτικών κέντρων σχετικά με τους φοιτητές με αναπηρία
Α. Χαρούπιας:
Η ανάγκη επιμόρφωσης και ειδίκευσης εκπαιδευτικών για την ένταξη και ισότιμη συνεκπαίδευση των Ατόμων με Αναπηρία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
|