Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Κέντρο Σχολικής, Επαγγελματικής και Κοινωνικής Ένταξης

Ατόμων με Αναπηρία (ΚΕ.Σ.Ε.Κ.Ε.)

αρχή ανακοινώσεις επικοινωνία σύνδεσμοι sitemap
Κύριο Μενού
ΓΕΝΙΚΑ
Ίδρυση-Συντελεστές
Σκοποί
Στελέχωση
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Έρευνα
Διδακτικά μέσα

Φοιτητικά θέματα  Διδακτορικά Επιμόρφωση Αξιολόγηση
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
Πρακτικά διημερίδας 11 και 12 Μαΐου 2007
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Συνέδρια

Ημερίδες

Προγράμματα επιμόρφωσης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ



 



Το Κέντρο Σχολικής, Επαγγελματικής και Κοινωνικής Ένταξης Ατόμων με Αναπηρία (ΚΕ.Σ.Ε.Κ.Ε.) του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας διοργάνωσε επιστημονική διημερίδα με τίτλο:

«Ποιότητα Ζωής Προσώπων με Αναπηρία:
Η συμβολή της εκπαίδευσης. Προβλήματα και προοπτικές»

11-12 Μαΐου 2007

Κατεβάστε το πρόγραμμα της ημερίδας

 

Πίνακας εισηγήσεων

Κατεβάστε τις εισηγήσεις σε συμπιεσμένη μορφή (zip)

Μ. Παπαδά –Χειμώνα: Άτομα με Αναπηρία και Μ.Μ.Ε.

Β. Τζούδα – Δ. Φωτεινός: Εκπαιδευτικές και επαγγελματικές προσδοκίες μαθητών με κινητική αναπηρία στη δευτεροβάθμια δημόσια Ειδική Εκπαίδευση στην Ελλάδα

Γ. Μπαλαμωτής, Α. Γενά: Αιτήματα γονέων παιδιών με αυτισμό: Στοιχεία από μια πανελλήνια έρευνα

Π. Φραντζή: Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας με Η/Υ σε παιδιά με προβλήματα ακοής

Α. Ζώνιου – Σιδέρη, Ε. Ντεροπούλου – Ντέρου, Η. Σπανδάγου, Λ. Τσερμίδου: Επαγγελματική αποκατάσταση πτυχιούχων με αναπηρίες των Παιδαγωγικών Τμημάτων του Ε.Κ.Π.Α.

Α. Δάντη: Αξιοποίηση πολυδιάστατων προγραμμάτων ψυχοκοινωνικής παρέμβασης για τη διασφάλιση επιτυχούς σχολικής ένταξης των Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και την προώθηση της ποιότητας ζωής και εκπαίδευσης όλων των μαθητών

Ολ. Ημέλλου: Ο ρόλος του ειδικού παιδαγωγού στην ένταξη και ισότιμη συνεκπαίδευση μαθητών με δυσκολίες μάθησης στο γενικό σχολείο

Α. Κουλικούρδη: Ο ρόλος των βιβλιοθηκών στην εκπαίδευση των Aτόμων με Ειδικές Ανάγκες: Ελληνική και διεθνής πραγματικότητα

Σ. Καρασαββίδης, Δ. Κουλάκη, Ε. Τριανταφυλλίδου, Μ. Καπερώνη, Σ. Καρπουχτσής, Ε. Συγκολλίτου: Ο θεσμός του σχολικού ψυχολόγου στα Κ.Δ.Α.Υ.: Νομοθετική κατοχύρωση

Χρ. Μιλέση, Β. Πασχαλιώρη: Διγλωσσία και μαθησιακές δυσκολίες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Έννοια, χαρακτηριστικά και πρακτικές εφαρμογές

Μ. Κυριαζοπούλου: Η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Σύγχρονες ευρωπαϊκές τάσεις και προοπτικές

Ε. Σοφιανίδου, Φ. Μπακομήτρου: Παρουσίαση της δράσης του Εργαστηρίου Ψυχολογικής Συμβουλευτικής Φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών και άλλων ελληνικών συμβουλευτικών κέντρων σχετικά με τους φοιτητές με αναπηρία

Α. Χαρούπιας: Η ανάγκη επιμόρφωσης και ειδίκευσης εκπαιδευτικών για την ένταξη και ισότιμη συνεκπαίδευση των Ατόμων με Αναπηρία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.  

Κέντρο Σχολικής, Επαγγελματικής και Κοινωνικής Ένταξης Ατόμων με Αναπηρία (ΚΕ.Σ.Ε.Κ.Ε.)

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών .

Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας - Τομέας Παιδαγωγικής

ΚΕ.Σ.Ε.Κ.Ε.@2008